תאונות מחוץ לבית

יובל וסרברגר בר – משרד עורך דין המטפל במגוון רחב של תביעות בגין תאונות המתרחשות מחוץ לבית במקומות ציבוריים כנגד גופים שונים. אם נחבלתם ממפגע כלשהו מחוץ לבית ייתכן שמגיעים לכם פיצויים על הנזק שנגרם לכם.

ישנם מפגעים מחוץ לבית במקומות ציבוריים רבים אשר מהווים עילה לתאונות מסוגים שונים, למשל: עבודות המתבצעות בשטח ציבורי, פסולת המושלכת ברחוב, חפירות בכביש, תעלות ניקוז פתוחות, אבני מדרכה מורמות או חסרות, תאורה ציבורית חסרה או חלשה, שלולית מים בקניון, במסעדות, מתקנים בגני שעשועים לא תקינים, פסולת המהווה מכשול וכד' – כל מפגע כזה, ועוד רבים אחרים, עלולים לגרום לפציעה, ובמקרים מסוימים, אף לחמור מכך – לנכות. במקרה ונפגעתם כתוצאה ממפגע במקום ציבורי, ייתכן שמגיעים לכם פיצויים על הנזקים שנגרמו לכם.

המורכבות בתביעות תאונות מחוץ לבית
המדובר בסוג של תביעות אשר יש דורשות בין היתר:
הוכחת התאונה – צריך להוכיח את אירוע התאונה וכאן יש מחלוקות איך נפגעת, מתי נפגעת, מי תומך בגרסתך ועוד.

הוכחת מפגע – צריך להוכיח שהיה מפגע למשל זה בור, אבן משתלבת בולטת, פסולת, מים שבגינם החליק הנפגע, ואשר מפריעים לתנועת הציבור.
הוכחת האחריות לשטח והמפגע שבו נגרם הנזק – האם מדובר בנתבע אחד או שמא יש כמה נתבעים שאחראים לגרימת הנזק, למשל פגיעה מבור ביוב או צינורות שהונחו בשטח ציבורי על ידי חברה לצורך תיקון כלשהו. במצב כזה כל אחד מהגופים ינסה לגלגל את האחריות על חברו וייתכן שיש אחריות לנזק שנגרם לך על ידי מס' גורמים.
הוכחת הרשלנות של המזיק על הנזק שנגרם לנפגע – בתביעה מסוג זה לא רק שעליכם להוכיח כי נפגעתם, אלא שמוטל עליכם גם להוכיח כי הגוף או הגופים הנתבעים הם אלה שהתרשלו באי מניעת הפגיעה.

משרד עורך דין יובל וסרברגר בר מתמחה בתחום תביעות בגין תאונות מחוץ לבית המוגשות כנגד הרשויות והגופים האחראים לתאונות במקומות ציבוריים, כעיריות, רשויות מקומיות גופים פרטיים וכן הלאה. רקעו המקצועי של עו"ד וסרברגר בר מעניק לו את היכולת לטפל בתביעות מסוג זה, במקצועיות, במיומנות ובנחישות הנדרשות לכך.

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם, חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם,

חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

    שם

    טלפון

    מאמרים בנושא תאונות מחוץ לבית

    17מרץ

    עורך דין תאונת מדרכה נתניה

    משרד עו"ד יובל וסרברגר בר הנמצא בנתניה עוסק בתחום של נזקי גוף ותאונות שקורות במדרכה כדי שהאדם שנפגע ממפגע במדרכה כמו מבור, מאבן משתלבת חסרה במדרכה או שקע, או אבנים בולטות, מכשולים למיניהן על המדרכה וכדומה יוכל לקבל פיצויים על הפציעה והנזקים שנגרמו לו. אדם שתוך
    להמשך קריאה
    09נוב

    תאונת מדרכה

    לא מעט קורה שאנשים שהולכים במדרכות ברחובות נופלים ונפצעים מחמת מדרכה עקומה, מבור במדרכה, מחוסר מרצפה או אריח, משקעים מסוכנים, מהפרשי גובה בין המרצפות, מאבן משתלבת בולטת, כלומר ממכשולים ומכשולים אלו עשויים להוות רשלנות של העירייה ולרבות גורמים נוספים שעשויים להיות אחראיים. ניקח לדוגמא אדם שהלך
    להמשך קריאה
    29אפר

    תאונות בשטח ציבורי

    אם נפלתם או נחבלתם ממפגע כלשהו בשטח ציבורי בהחלט ייתכן שמגיעים לכם פיצויים על הנזק שנגרם לכם תחת ההגדרה של תאונות בשטח ציבורי. ישנם מפגעים רבים אשר מהווים מקור לתאונות, למשל: עבודות בשטח ציבורי, פסולת ברחוב, חפירות בכביש, תעלות ניקוז פתוחות, מרצפות מדרכה מורמות, תאורה ציבורית
    להמשך קריאה
    למאמרים נוספים
    לייעוץ ראשוני חייגו