ביטוח לאומי

יובל וסרברגר בר – משרד עורך דין המטפל במגוון רחב של תביעות מול הביטוח הלאומי וועדותיו הרפואיות.

מאחר, ובתביעה מול הביטוח הלאומי, מצוי האזרח הנפגע התובע בעמדת נחיתות מלכתחילה (יש להם רופאים, פקידים, חוקרים, זהו גוף משומן ביותר) שמתי לעצמי כזכות להילחם ולייצג את הנפגעים לקבלת זכויותיהם במלואן.

אמנם, לכאורה, המוסד לביטוח לאומי נחשב למערכת של זכויות סוציאליות הניתנות מכוח החוק ומכוח התשלום הקבוע שהאזרחים משלמים לו, אבל בין הזכויות הפוטנציאליות לבין מיצוין בפועל, על האזרח הסובל מפגיעה (בין אם כתוצאה מתאונת עבודה או בשל בעיות רפואיות שאינן מאפשרות לו להשתכר כדי מחייתו) לעבור דרך ארוכה, פתלתלה ורווית אתגרים רפואיים ומשפטיים.

המשרד שלי מתמחה במיוחד בתחומי תביעות למוסד לביטוח לאומי מהסוגים הבאים:

• תביעות לקבלת קצבת נכות כללית שמטרתה היא לסייע לאדם שסובל מבעיות רפואיות ואי יכולת לעבוד חלקית או בכלל בשל כך למצב שעם הקצבה הוא יכול להתקיים בכבוד יחסי.
• תביעות בגין פגיעה בעבודה המזכות עובדים שכירים ועצמאיים בפיצויים ובזכויות נוספות מהביטוח הלאומי. תביעות מסוג זה נחלקות לשלושה סוגים: תאונות עבודה, מחלות מקצוע ומיקרו-טראומה – המשרד מתמחה בטיפול בשלושתם.
• תביעות לגמלת ניידות לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות המגבילות את יכולת תנועתם.
• תביעות לגמלת סיעוד המיועדת לסייע לאנשים זקנים שעברו את גיל הפרישה והנזקקים לעזרה בביצוע של פעולות יומיומיות שלהם כמו בלהתרחץ, בלקום ולשכב, בהליכה ועוד סיבות שונות ונוספות.

הרקע המקצועי והניסיון שצברתי במהלך השנים מקנה לי את היכולת לטפל בתביעות מסוג זה, במיומנות ובמקצועיות הנדרשות לשם כך. בנוסף אני חבר בוועדת הביטוח הלאומי בלשכת עורכי הדין שבמסגרתה אני פועל יחד עם חברי הוועדה ישירות מול הביטוח הלאומי וגם בכנסת.
יכולתי לשלב בין המקצועיות, הנחישות והיחס אישי לכל מיוצג, הופכת את הייצוג לאפקטיבי, וכמובן, משפיעה גם על תוצאות ההליכים.

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם, חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם,

חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

    שם

    טלפון

    מאמרים בנושא ביטוח לאומי

    29ינו

    עורך דין ביטוח לאומי מנתניה

    זקוקים לעורך דין ביטוח לאומי מנתניה? משרד עו"ד יובל וסרברגר בר מתמחה בתחום הביטוח הלאומי בנפגעי תאונות עבודה, ניידות ונכות כללית ופטור ממס הכנסה, מטפל ומייצג בתביעות לביטוח הלאומי, בוועדות הרפואיות לרבות ועדות עררים ובבית המשפט. המשרד נמצא בנתניה ונותן שירותי עורך דין בביטוח הלאומי בין
    להמשך קריאה
    21אוק

    החשיבות של ביטוח לאומי בתאונת עבודה

    המוסד לביטוח לאומי הוא גוף סוציאלי מכוח חוק שמטרתו לפצות עובדים שנפגעו בעבודתם, מטרתו הוא לדאוג לעובד שנפגע בעבודתו על מנת שלא ייפול מנכסיו בתאונות עבודה הקשות ובתאונות הקלות שיקבל פיצוי שיסייע לו להחלים בצורה טובה ונוחה יותר. דוגמאות: למשל אדם החליק משלולית בעבודה, או אדם
    להמשך קריאה
    04יול

    זכויות נפגעי עבודה בביטוח לאומי

    יובל וסרברגר בר, משרד עו"ד המטפל בפיצויים של אנשים שנפגעו בתאונות עבודה. אנשים שנפגעו בעבודתם ומגיעים אליי שואלים אותי מה מגיע להם, מה הזכויות שמגיעות להם כתוצאה מהפגיעה שקרתה להם, מה הם יכולים לקבל. קודם לכן יצוין כי אדם שנפגע בעבודה יכול להיות שהוא נפגע כתוצאה
    להמשך קריאה
    למאמרים נוספים
    לייעוץ ראשוני חייגו