עברתם תאונת עבודה? כל המידע אודות תאונות עבודה.

יובל וסרברגר בר – משרד עורך דין תאונת עבודה המטפל והמייצג אנשים שנפגעו בתאונת עבודה לקבלת מלוא הפיצויים המגיעים להם.

עורך דין יובל וסרברגר בר מתמחה בייצוג נפגעי תאונות עבודה במקרה של תאונת עבודה במקום העבודה, כאשר כחלק מהשירות הניתן ללקוחות שחוו תאונת עבודה הוא ליווי באופן אישי ובשקיפות מלאה להשגת הפיצויים המגיעים להם עד לתשלום דמי פגיעה.

בנוסף, במקרה של תאונת עבודה ובמסגרת השירותים מעניק משרד עורכי דין יובל וסברגר בר, בחינה וגיבוש התיק רפואית ומשפטית, ייצוג בוועדות הרפואיות של ביטוח לאומי, תאונות עבודההגשת ערעור על החלטת הוועדה במידה והייתה לא הוגנת.

מנסיוננו בתור משרד עורכי דין לתאונות עבודה, יש למשרדי היכרות מעמיקה עם מומחים רפואיים המנוסים במתן חוות דעת בתאונת עבודה לקביעת אחוזי נכות ככל שיש צורך.

תביעת תאונת עבודה יכולות להיות מול המוסד לביטוח לאומי ומול המעסיק, כאשר כל תביעה היא שונה מהשנייה. לא תמיד יש מקום להגיש תביעות נגד שני הגופים, לא תמיד יש רשלנות של המעסיק, כך שייתכן שהתאונה תוכר ככזו ע"י ביטוח לאומי והנפגע יקבל פיצוי בגין אובדן כושר עבודה, אך לא תהיה חבות למעסיק בגין הנזק שנגרם.

לעיתים מדובר גם באדם שעובד כעצמאי ונפגע ואז התביעה רק מול הביטוח הלאומי, לעיתים גם אנשים מעדיפים מסיבותיהם שלא לתבוע את המעסיק וזאת למרות רשלנותו וכאן נדרשת התערבותו של עורך דין המומחה בכל הנוגע לתאונת עבודה.

על מנת להגדיל את הסיכוי לקבלת פיצוי מתאונת עבודה ולאור הטיפול שלי בתור עו"ד באנשים שהגיעו אליי לאחר שנדחו או שאפילו לא ידעו כי התאונה שאירעה להם נחשבת לתאונת עבודה.

חשוב להתייעץ עם עורך דין במהירות האפשרית לאחר שאירעה התאונה, לעורך דין תאונות עבודה המנוסה בתחום זה יש את הכלים להתמודד עם תאונת עבודה בצורה הטובה ביותר.

עם ההכרה על ידי המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה, הנפגע מכוסה על ידו בכל מה שקשור לתאונה. כך למשל, בכל החמרה רפואית עתידית הנפגע יכול לפנות לביטוח הלאומי באמצעות עורך דין תאונת עבודה כדי שייבדק שוב וייתכן שיגדילו לו את אחוזי הנכות וכך עשוי לקבל פיצוי נוסף או גבוה מאשר קיבל קודם לכן.

משרדי מתמחה בליווי וייצוג נפגעי עבודה מול ביטוח לאומי ומול המעסיק וחברות הביטוח.

שלכם
עו"ד יובל וסרברגר בר – משרד עורכי דין לייצוג תביעת תאונת עבודה

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם, חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותכם,

חייגו 077-330-2129 או מלאו פרטיכם ונחזור אליכם:

    שם

    טלפון

    מאמרים בנושא תאונות עבודה

    08מאי

    עורך דין תאונת עבודה עם מסור

    עבודה שהיא עם מסור חשמלי, מסור אנכי, מסור שרשרת מסור חרב או מסור ידני לחיתוך וניסור היא עבודה מסוכנת. הפגיעה שיכולה להיגרם לעובד מלהב המסור היא משמעותית ולרוב נפגעות בתאונה הידיים שאיתן הוא עובד שהן מקור עבודתו ופרנסתו.  פציעה מהמסור בעבודה יכולה להשבית את העובד שנפגע
    להמשך קריאה
    02מאי

    הפיצויים שמעניקים אחוזי נכות לאדם שנפגע בתאונת עבודה

    תאונת עבודה יכולה להיות תאונה של אדם שנפגע בזמן עבודתו או בדרך לעבודתו  או בחזרה מעבודתו לביתו. כאשר התאונה תוכר בביטוח הלאומי,  אז הביטוח הלאומי ישלם לו תשלום דמי פגיעה עד שלושה חודשים (91 ימים) שהם עבור הימים בהם הוא היה בביתו ללא יכולת לחזור לעבודתו.
    להמשך קריאה
    20אפר

    תביעה תאונת עבודה

    תאונת עבודה שקורית לעובד אינה דבר של מה בכך בכלל זו פציעה שמרחשת בעבודה ויש לה השלכות כלכליות על הנפגע על כל המשתמע מכך. גם אם מדובר בתאונה קלה אין כמעט אדם שנפגע שהתאונה לא משפיעה עליו, זה כמעט ולא קיים והשאלות הנפוצות שאני נשאל בפגישה
    להמשך קריאה
    למאמרים נוספים
    לייעוץ ראשוני חייגו